1. 2023
  2. Управление клиентоориентированной компанией

    Смирнова, М. М., Ребязина, В. А., Гулакова, О. В. & Кусраева, О. А., May 2023, Издательский дом НИУ ВШЭ. 280 p.

    Research output: Book/Report/AnthologyBookResearchpeer-review

  3. 2022
  4. How has the COVID-19 Pandemic Transformed the E-Commerce Market on the Firm Level: Qualitative Insights from the Russian Market

    Gogua, M., Rebiazina, V. & Smirnova, M., 2022, DIGITAL TRANSFORMATION AND GLOBAL SOCIETY, DTGS 2021. Alexandrov, D. A., Chugunov, A. V., Kabanov, Y., Koltsova, O., Musabirov, I., Pashakhin, S., Boukhanovsky, A. V. & Chugunov, A. V. (eds.). Springer Nature, p. 477-490 14 p. (Communications in Computer and Information Science; vol. 1503).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  5. Treating customers as individuals in online retail

    Головачева, К. С., Гогуа, М. М., Смирнова, М. М. & Алканова, О. Н., 2022, In: РОССИЙСКИЙ ЖУРНАЛ МЕНЕДЖМЕНТА. 20, 2, p. 224-246

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. Understanding consumers' information power in the digital marketplace: The case of Russia

    Головачева, К. С., Смирнова, М. М., Алканова, О. Н. & Богатырева, К. А., 2022, European Consumers in the Digital Era: Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior. Bartosik-Purgat, M. & Filimon, N. (eds.). 1 ed. London: Taylor & Francis, p. 145-166 22 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

  7. 2021
  8. Построение онтологии знаний потребителя в маркетинге: кроссдисциплинарный подход

    Кудрявцев, Д. В., Гаврилова, Т. А., Смирнова, М. М. & Головачева, К. С., 2021, In: ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ И ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ. 3, p. 19-32

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. 2020
  10. A critical review of digital capability frameworks: a consumer perspective

    Malchenko, Y., Gogua, M., Golovacheva, K., Smirnova, M. & Alkanova, O., 2 Dec 2020, In: Digital Policy, Regulation and Governance. 22, 4, p. 269-288 20 p.

    Research output: Contribution to journalReview articlepeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next

ID: 213949