1. 2022
  2. CX-трансформация Tele2: от дискаунтера к лидеру клиентского сервиса

    Головачева, К. С. & Макарова, О. В., 2022, In: ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. МЕНЕДЖМЕНТ. 21, 3, p. 472–494 23 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. Treating customers as individuals in online retail

    Головачева, К. С., Гогуа, М. М., Смирнова, М. М. & Алканова, О. Н., 2022, In: РОССИЙСКИЙ ЖУРНАЛ МЕНЕДЖМЕНТА. 20, 2, p. 224-246

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. Understanding consumers' information power in the digital marketplace: The case of Russia

    Головачева, К. С., Смирнова, М. М., Алканова, О. Н. & Богатырева, К. А., 2022, European Consumers in the Digital Era: Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior. Bartosik-Purgat, M. & Filimon, N. (eds.). 1 ed. London: Taylor & Francis, p. 145-166 22 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearch

  5. 2021
  6. Построение онтологии знаний потребителя в маркетинге: кроссдисциплинарный подход

    Кудрявцев, Д. В., Гаврилова, Т. А., Смирнова, М. М. & Головачева, К. С., 2021, In: ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ И ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ. 3, p. 19-32

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2020
  8. A critical review of digital capability frameworks: a consumer perspective

    Malchenko, Y., Gogua, M., Golovacheva, K., Smirnova, M. & Alkanova, O., 2 Dec 2020, In: Digital Policy, Regulation and Governance. 22, 4, p. 269-288 20 p.

    Research output: Contribution to journalReview articlepeer-review

  9. Modelling consumer knowledge: The role of ontology

    Kudryavtsev, D., Gavrilova, T., Smirnova, M. & Golovacheva, K., 2020, In: Procedia Computer Science. 176, p. 500-507 8 p.

    Research output: Contribution to journalConference articlepeer-review

Previous 1 2 3 Next

ID: 171361