1. 2024
  2. A new conceptual model for consumer willingness to pay premium prices for sustainable products

    Назаренко, Е. А. & Салех, М. И. К., 7 May 2024, (E-pub ahead of print) In: Social Responsibility Journal.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. Consumer perception of CSR activities of the firm in retail sector: systematic literature review

    Назаренко, Е. А., 2024, (Accepted/In press) In: International Journal of Management Concepts and Philosophy.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. 2023
  5. 2022
  6. Инбрендинг: вопросы генезиса, концептуализации, кодификации и целей

    Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В., Таничев, А. & Назаренко, Е. А., 2022, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 3, p. 174-187

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2021
  8. Исследование приобретения СТМ «ВкусВилл» признаков бренда устойчивости

    Старов, С. А., Черенков, В. И., Гладких, И. В., Кирюков, С. И. & Назаренко, Е. А., 2021, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 04(146), p. 264-282 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

ID: 18611948