Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
ИССЛЕДОВАНИЕ ИНФОРМИРОВАННОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ ОБ ИНСТРУМЕНТАХ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГА. / Молчанов, Николай Николаевич; Муравьева, Оксана Сергеевна; Макарова, Мария Сергеевна.
Третья международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике» : сборник тезисов выступлений. ред. / М. К. Ценжарик ; И.А. Аренков. СПб. : Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна, 2020. стр. 127-132.Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
}
TY - GEN
T1 - ИССЛЕДОВАНИЕ ИНФОРМИРОВАННОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ ОБ ИНСТРУМЕНТАХ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГА
AU - Молчанов, Николай Николаевич
AU - Муравьева, Оксана Сергеевна
AU - Макарова, Мария Сергеевна
N1 - Conference code: 3
PY - 2020
Y1 - 2020
N2 - This article presents the results of a field study evaluating the awareness and attitude of respondents asconsumers (individuals) to digital marketing and its main tools. The study identified a number of hypothesesthat were tested using statistical analysis. The practical testing of hypotheses was carried out on the basisof a survey of 175 respondents as individuals. The questionnaire used questions on the Likert scale. Dataprocessing was carried out in the Gretl program
AB - This article presents the results of a field study evaluating the awareness and attitude of respondents asconsumers (individuals) to digital marketing and its main tools. The study identified a number of hypothesesthat were tested using statistical analysis. The practical testing of hypotheses was carried out on the basisof a survey of 175 respondents as individuals. The questionnaire used questions on the Likert scale. Dataprocessing was carried out in the Gretl program
KW - цифровые технологии
KW - цифровой маркетинг
KW - потребители Российской Федерации
KW - digital technologies
KW - digital marketing
KW - consumers of the Russian Federation
UR - https://events.spbu.ru/eventsContent/events/2020/digital/sbornik_2509.pdf
M3 - статья в сборнике материалов конференции
SN - 9785793719704
SP - 127
EP - 132
BT - Третья международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
A2 - Ценжарик , М. К.
A2 - Аренков, И.А.
PB - Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна
CY - СПб.
T2 - III Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Y2 - 8 October 2020 through 9 October 2020
ER -
ID: 62029940