This article presents the results of a field study evaluating the awareness and attitude of respondents as
consumers (individuals) to digital marketing and its main tools. The study identified a number of hypotheses
that were tested using statistical analysis. The practical testing of hypotheses was carried out on the basis
of a survey of 175 respondents as individuals. The questionnaire used questions on the Likert scale. Data
processing was carried out in the Gretl program
Переведенное названиеResearch of information of consumers of the Russian federation about digital marketing instruments
Язык оригиналарусский
Название основной публикацииТретья международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Подзаголовок основной публикациисборник тезисов выступлений
РедакторыМ. К. Ценжарик , И.А. Аренков
Место публикацииСПб.
ИздательИздательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна
Страницы127-132
Число страниц5
ISBN (печатное издание)9785793719704
СостояниеОпубликовано - 2020
СобытиеIII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике» - СПбГУ, Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 8 окт 20209 окт 2020
Номер конференции: 3
https://events.spbu.ru/events/digitaleconomy-2020

конференция

конференцияIII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период8/10/209/10/20
Сайт в сети Internet

    Области исследований

  • цифровые технологии, цифровой маркетинг, потребители Российской Федерации

ID: 62029940