1. 2022
  2. Тревожное расстройство и особенности движения глаз при восприятии эмоционально окрашенных изображений

    Косякова, А. В., Скуратова, К. А. & Наумова, Д. А., 2022, Материалы Международного молодежного научного форума «ЛОМОНОСОВ-2022».

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference abstractsResearchpeer-review

  3. 2021
  4. EYE TRACKING AS A SCREENING TOOL FOR AFFECTIVE AND STRESSRELATED DISORDERS

    Скуратова, К. А., Шелепин, Е. Ю., Наумова, Д. А. & Косякова, А. В., 2021, NEUROTECHNOLOGIES. St. Petersburg: Издательство «ВВМ», p. 264-270 7 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearchpeer-review

  5. 2020
  6. Effect of illustrations on the reading process in children with dyslexia.

    Skuratova, K. & Lykova, M., 2020, p. 93.

    Research output: Contribution to conferenceAbstract

  7. Паттерны глазодвигательной активности младших школьников с общим недоразвитием речи и дислексией

    Скуратова, К. А., Шелепин, Е. Ю. & Защиринская, О. В., 2020, Психология XXI века: актуальные вызовы и достижения : сборник статей участников международной научной конференции молодых ученых Санкт-петербургский государственный университет. Шаболтас, А. В. (ed.). СПб.: Скифия-принт, p. 26-35

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

  8. 2019
  9. EFFECT OF ILLUSTRATIONS ON THE READING PROCESS IN CHILDREN WITH DYSLEXIA.

    Skuratova, K. A., 2019, p. 350-356.

    Research output: Contribution to conferenceAbstract

  10. The patterns of oculomotor activity of students with dyslexia while reading text with various visual formatting

    Skuratova, K. A., 2019, Mind technologies: Eurasian scientific alliance : International scientific-practical congress. "Science”, European Association of pedagogues, psychologists and medics, p. 62-67

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

  11. ВЛИЯНИЕ ОСОБЕННОСТЕЙ РОДИТЕЛЬСКОГО ОТНОШЕНИЯ НА ПОДРОСТКОВУЮ АГРЕССИЮ.

    Адеркас, А. М. & Скуратова, К. А., 2019, In: Образовательный процесс. 2 (13), p. 5-11

    Research output: Contribution to journalArticle

  12. Нарушения чтения: диагностика и программы вмешательства. Мировой опыт и отечественные исследования

    Шелепин, Е. Ю., Защиринская, О. В. & Скуратова, К. А., 2019, (Accepted/In press) Ананьевские чтения-2019: психология обществу, государству, политике : материалы международной научной конференции, 22-25 октября 2019 года . Самуйлова, И. А. (ed.). СПб.: Скифия-принт, p. 143-144

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingOther chapter contributionResearchpeer-review

  13. Паттерны глазодвигательной активности учащихся с дислексией при чтении текстов различного визуального формата

    Скуратова, К. А. & Штарева, А. С., 2019, ДЕТСКИЙ ПСИХОАНАЛИЗ: прошлое, настоящее, будущее. Решетников, М. М. (ed.). СПб.: Восточно-Европейский Институт Психоанализа, p. 293-304

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

Previous 1 2 Next

ID: 13798006