1. 2024
  2. Building Atlas of Knowledge Maps: Towards Smarter Collaboration

    Кузнецова, А. В., Гаврилова, Т. А. & Алканова, О. Н., 2024, Proceedings of the 16th International Joint Conference on Knowledge Discovery, Knowledge Engineering and Knowledge Management. Gruenvald, L. (ed.). Porto, Portugal, Vol. Volume 3:. p. 130-136 7 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  3. Визуализация компетенций сотрудников с помощью карт знаний

    Гаврилова, Т. А., Кузнецова, А. В., Алканова, О. Н. & Гринберг, Э. Я., 2024, In: РОССИЙСКИЙ ЖУРНАЛ МЕНЕДЖМЕНТА. 22, 1, p. 86-112 27 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. ПСЕВДОИНОСТРАННЫЙ БРЕНДИНГ НА РОССИЙСКОМ МОДНОМ РЫНКЕ: ГЕНЕЗИС И ПЕРСПЕКТИВЫ

    Старов, С. А., Черенков, В. И. & Гладких, И. В., 2024, In: ИЗВЕСТИЯ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ. ТЕХНОЛОГИЯ ТЕКСТИЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ. 410, 2(410), p. 60-68 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. 2023
  6. Does the economic value of new product announcements depend upon preannouncement signals? An empirical test of information asymmetry theories

    Mishra, D. & Далман, М. Д., Nov 2023, In: Journal of Product and Brand Management. 32, 8, p. 1157-1172 16 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. Гибридное обучение: российская и зарубежная практика

    Баранников, К. А., Ананин, Д. П., Стрикун, Н. Г., Алканова, О. Н. & Байзаров, А. Е., 30 Jun 2023, In: ВОПРОСЫ ОБРАЗОВАНИЯ. 2, p. 33-69

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  8. Управление клиентоориентированной компанией

    Смирнова, М. М., Ребязина, В. А., Гулакова, О. В. & Кусраева, О. А., May 2023, Издательский дом НИУ ВШЭ. 280 p.

    Research output: Book/Report/AnthologyBookpeer-review

  9. Employer branding orientation: effects on recruitment performance under COVID-19

    Kucherov, D., Alkanova, O. N., Lisovskaia, A. & Tsybova, V., 2023, In: International Journal of Human Resource Management. 34, 10, p. 2107-2135

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. INTERNATIONAL SOCIAL NETWORKS BAN INFLUENCE ON CONSUMERS' ATTITUDE TO RUSSIAN SOCIAL MEDIA:THE CASE OF ZENNIALS PERCEPTION OF VK

    Алканова, О. Н. & Илива, М. Н., 2023, GSOM ECONOMY AND MANAGEMENT CONFERENCE 2023: Conference book. Благов, Ю. Е., Панибратов, А. Ю., Климачев, В., Орлова, Е. В., Мартынова, Т. А., Латуха, М. О., Кучеров, Д. Г., Гиленко, Е. В., Гаврилова, Т. А., Богатырева, К. А., Соколова, Е. В., Голубева, А. А., Бухвалов, А. В., Рогова, Е. М., Иванов, А. Е. & Куропаткина, Т. М. (eds.). СПб: Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 163-173

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  11. Marketing through the eyes of senior management: Insights from Fortune 500 reporting

    Frösén, J. & Stewart, D. W., 2023, In: Journal of Marketing Theory and Practice. 31, 1, p. 75-96 22 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...34 Next

ID: 26374