1. 2025
  2. Accepting Artificial Intelligence at the Individual Level: Empirical Evidence from Russian Market

    Смирнова, М. М. & Ширяева, А. С., 19 Oct 2025, Internet and Modern Society (IMS 2025). Springer Nature, p. 304-321 17 p. (Communications in Computer and Information Science, vol 2671).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  3. РЯД АСПЕКТОВ ФОРМИРОВАНИЯ КОРПОРАТИВНОГО МЕНЕДЖ МЕНТА УСТОЙЧИВОСТИ: МОДЕЛИ И ИНСТИТУТЫ

    Черенков, В. И. & Таничев, А., 13 Mar 2025, ТЕХНОЛОГИИ МЕНЕДЖМЕНТА СОВРЕМЕННОЙ ЭКОНОМИКЕ: ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВЫ. Ростов-на-Дону, Vol. 3. p. 142-146 5 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  4. CSR and Consumer Behavior

    Смирнова, М. М. & Назаренко, Е. А., 2025, (Accepted/In press) Business and Management: Sino-Russian Dialogue. Издательство Санкт-Петербургского университета

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

  5. Market-Based Asset Management

    Смирнова, М. М. & Староверова, И. И., 2025, (Accepted/In press) Business and Management: Sino-Russian Dialogue. Издательство Санкт-Петербургского университета

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

  6. What makes consumers produce positive WOM? The interplay of consumer satisfaction and self-confidence

    Смирнова, М. М., 2025, (Submitted) In: International Journal of Consumer Studies.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. НОВЫЕ ЦЕНТРЫ ВЛИЯНИЯ: КАК ИНФЛЮЕНСЕРЫ МЕНЯЮТ АРХИТЕКТУРУ ПУБЛИЧНОЙ КОММУНИКАЦИИ

    Краснов, А. С., 2025, КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОЙ ТРАНСФОРМАЦИИ. Санк-Петербург: Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, p. 89-91

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  8. Основы национального технологического суверенитета

    Черенков, В. И., Толстобров, М. Г. & Толстобров, Г. М., 2025, In: Проблемы современной экономики. 93

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ БРЕНДОМ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ С КЛИЕНТАМИ В РОССИЙСКИХ КОМПАНИЯХ

    Смирнова, М. М. & Староверова, И. И., 2025, (E-pub ahead of print) In: РОССИЙСКИЙ ЖУРНАЛ МЕНЕДЖМЕНТА. 23, 1

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. 2024
  11. Building Atlas of Knowledge Maps: Towards Smarter Collaboration

    Кузнецова, А. В., Гаврилова, Т. А. & Алканова, О. Н., 2024, Proceedings of the 16th International Joint Conference on Knowledge Discovery, Knowledge Engineering and Knowledge Management. Gruenvald, L. (ed.). Porto, Portugal, Vol. Volume 3:. p. 130-136 7 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...37 Next

ID: 26374