DOI

The authors of the article regard creative spaces of urban areas, agglomerations and megalopolises as a recent and specific way of communication in a contemporary postmodern society. They operationalize the concept of an urban creative space and develop communication model for it. The concept reveals patterns of significant socio-structural transformations of cities, aiming at development of their marketing strategies with regard to transregional and intercountry global competition.

Переведенное названиеПотенциал креативных пространств в современных цифровых городах
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииProceedings of the 2019 IEEE Communication Strategies in Digital Society Seminar, ComSDS 2019
ИздательInstitute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
Страницы85-87
Число страниц3
ISBN (электронное издание)9781728115849
ISBN (печатное издание)9781728115849
DOI
СостояниеОпубликовано - 7 мая 2019
СобытиеThe 2019 IEEE Communication Strategies in Digital Society Seminar - СПбГТЭУ (ЛЭТИ), Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 10 апр 201910 апр 2019
Номер конференции: 2

Серия публикаций

НазваниеProceedings of the IEEE
ИздательInstitute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
ISSN (печатное издание)0018-9219

семинар

семинарThe 2019 IEEE Communication Strategies in Digital Society Seminar
Сокращенное название2019 ComSDS
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период10/04/1910/04/19

    Предметные области Scopus

  • Маркетинг
  • Компьютерные сети и коммуникации
  • Информационные системы и управление
  • Социопсихология
  • Образование
  • Социология и политические науки
  • Связь
  • Стратегия и управление

ID: 42732692