1. 2023
  2. Endogenous oxytocin and human social interactions: A systematic review and meta-analysis

    Буренкова, О. В., Долгорукова, Т. А., Ан, Ю. О., Кустова, Т. А., Подтуркин, А., Шурдова, Е. М., Таланцева, О. И., Жукова, М. А. & Григоренко, Е. Л., 1 сен 2023, в: Psychological Bulletin. 149, 9-10, стр. 549-579 31 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  3. The global prevalence of autism spectrum disorder: A three-level meta-analysis

    Таланцева, О. И., Романова, Р., Шурдова, Е. М., Долгорукова, Т. А., Сологуб, П. С., Титова, О. С., Клеева, Д. Ф. & Григоренко, Е. Л., 9 фев 2023, в: Frontiers in Psychiatry. 14, 1071181.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  4. 2021
  5. Spreading the Wealth: Developing Assessments of Cognitive Abilities in Non-WEIRD Countries

    Grigorenko, E. L., дек 2021, в: Integrative Psychological and Behavioral Science. 55, 4, стр. 779-788 10 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  6. Neurite density and arborization is associated with reading skill and phonological processing in children

    Koirala, N., Perdue, M. V., Su, X., Grigorenko, E. L. & Landi, N., 1 ноя 2021, в: NeuroImage. 241, 11 стр., 118426.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  7. Stress in the onset and aggravation of learning disabilities

    Burenkova, O. V., Naumova, O. Y. & Grigorenko, E. L., 1 сен 2021, в: Developmental Review. 61, 13 стр., 100968.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  8. The Role of Neural and Genetic Processes in Learning to Read and Specific Reading Disabilities: Implications for Instruction

    Church, J. A., Grigorenko, E. L. & Fletcher, J. M., 4 авг 2021, (Электронная публикация перед печатью) в: Reading Research Quarterly. 17 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  9. Individual differences in word-level skills and paragraph reading comprehension in a (semi-)transparent orthography

    Logvinenko, T., Cheek, C., Khalaf, S., Prikhoda, N. A., Zhukova, M. A. & Grigorenko, E. L., авг 2021, в: Learning Disability Quarterly. 44, 3, стр. 210 - 224 15 стр., 0731948720963664.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  10. DNA methylation alterations in blood cells of toddlers with down syndrome

    Naumova, O. Y., Lipschutz, R., Rychkov, S. Y., Zhukova, O. V. & Grigorenko, E. L., 23 июл 2021, в: Genes. 12, 8, 17 стр., 1115.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  11. The unspecified residual category of the DSM-5: the challenges of a catch-all diagnosis

    Kovalenko, J. D., Kulesz, P. A., Hein, S., Quintana, D., Shelton, M. & Grigorenko, E. L., 17 июл 2021, в: Current Psychology. 12 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  12. Brief Report: Unexpected Bilingualism: A Case of a Russian Child With ASD

    Zhukova, M. A., Talantseva, O. I., An, I. & Grigorenko, E. L., 8 июл 2021, (Электронная публикация перед печатью) в: Journal of Autism and Developmental Disorders. 8 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

Назад 1 2 3 4 5 6 7 8 ...30 Далее

ID: 204389