1. 2024
  2. WHAT DRIVES MARKETING AGILITY IN EMERGING MARKETS FIRMS? BALANCING INNOVATION AND CUSTOMER FOCUS

    Мария Михайловна Смирнова (Докладчик)

    29 мая 202431 мая 2024

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  3. 2023
  4. Are emerging markets SMEs gaining benefits from using agile marketing practices? A mixed-method approach.

    Мария Михайловна Смирнова (Докладчик) & Ксения Сергеевна Головачева (Докладчик)

    31 июл 20232 авг 2023

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  5. Revisiting Customer Orientation-Innovation Balance in Shaping Firm Performance in VUCA

    Мария Михайловна Смирнова (Докладчик), Вера Александровна Ребязина (Докладчик), Александр Владимирович Красников (Докладчик) & Елена Романовна Шарко (Докладчик)

    20 июл 202323 июл 2023

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  6. Balancing product-solution innovation in emerging markets: Does it help to be more customer-focused?

    Мария Михайловна Смирнова (Докладчик), Вера Александровна Ребязина (Докладчик), Александр Владимирович Красников (Докладчик) & Елена Романовна Шарко (Докладчик)

    23 июн 2023

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  7. Role of Institutions in Servitization in the Context of an Emerging Economy

    Мария Михайловна Смирнова (Докладчик), Вера Александровна Ребязина (Докладчик), Александр Владимирович Красников (Докладчик) & Елена Романовна Шарко (Докладчик)

    4 мая 2023

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  8. 2022
  9. Typologizing personalization in the context of AI solutions in online retail (инициативный проект с финансированием за счет Благотворительного фонда развития ВШМ СПбГУ)

    Мария Михайловна Смирнова (Участник) & Ольга Николаевна Алканова (Участник)

    2022

    Деятельность: Другие типы активностиучастие в исследовательских проектах, программах иных организаций

  10. 2021
  11. What Makes Consumers Use Commercial Sharing Systems (CSSs) Again? The Moderating Role of Institutional Logic

    Ксения Сергеевна Головачева (Основной докладчик), Мария Михайловна Смирнова (Докладчик) & Вера Александровна Ребязина (Докладчик)

    4 ноя 202112 ноя 2021

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  12. Are self-confident consumers more or less relationship prone? Evidence from two research contexts

    Ксения Сергеевна Головачева (Основной докладчик) & Мария Михайловна Смирнова (Докладчик)

    22 окт 202124 окт 2021

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление со стендовым докладом

ID: 213949