Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference abstracts › Research › peer-review
Особенности глокализации рекламных стратегий в традиционном обществе (на примере рекламной индустрии в королевстве Саудовская Аравия). / Ахматшина, Энеш Курбансейидовна.
Век информации. Медиа в современном мире. Петербургские чтения: матер. 57-го междунар. форума (19–20 апреля 2018 г.). В 2-х томах . Vol. 1 СПб. : Издательство Санкт-Петербургского университета, 2018. p. 135-136.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference abstracts › Research › peer-review
}
TY - CHAP
T1 - Особенности глокализации рекламных стратегий в традиционном обществе (на примере рекламной индустрии в королевстве Саудовская Аравия)
AU - Ахматшина, Энеш Курбансейидовна
N1 - Conference code: 57
PY - 2018
Y1 - 2018
N2 - The article explores some aspects of glocalization of advertising strategies in the traditional Muslim society; the cultural archetypes of visualized stories for TV advertising were analyzed; the adaptation strategies for the world brands on the regional market were determined.
AB - The article explores some aspects of glocalization of advertising strategies in the traditional Muslim society; the cultural archetypes of visualized stories for TV advertising were analyzed; the adaptation strategies for the world brands on the regional market were determined.
UR - http://jf.spbu.ru/upload/files/file_1523873003_0583.pdf
M3 - тезисы в сборнике материалов конференции
SN - 9772306417783
VL - 1
SP - 135
EP - 136
BT - Век информации. Медиа в современном мире. Петербургские чтения
PB - Издательство Санкт-Петербургского университета
CY - СПб.
T2 - Медиа в современном мире
Y2 - 19 April 2018 through 20 April 2018
ER -
ID: 95578099