1. 2014
  2. 2013
  3. New Economy and Business Process Reengineering in the Public Transport Security System

    Pashkus, V., Pashkus, N. & Bulina, A., 2013, Factors of corporate prosperity in the local and global environment through the lens of 2013. Proceedings of the 7th international scientific conference. – Prague: University of Economics, 2013.. Prague: University of Economics, p. 474-483

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  4. БРЕНД ТЕРРИТОРИИ КАК КЛЮЧЕВОЙ ФАКТОР ЕЁ РАЗВИТИЯ

    Булина, А. О., 2013, In: ЛАБИРИНТ. ЖУРНАЛ СОЦИАЛЬНО-ГУМАНИТАРНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ. 5, p. 23-29

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. Глобализация и прорывное позиционирование. Коллективная монография

    Бартошова, В., Бончукова, Д. А., Булина, А. О., Грегова, Е., Дражанова, М., Ивашкевич, А., Марек, К., Кирилловская, А. А., Клещик, Т., Коцофана, Т. В., Kрамарова, К., Крижанова, А., Майерова, Я., Пашкус, В. Ю., Пашкус, Н. А., Пашкус, М. В., Рипакова, М., Старобинская, Н. М., Тимчук, Б. С., Харченко, О. Л. & 2 others, Чекмарев, О. П. & Чеснокова, М. С., 2013, Глобализация и прорывное позиционирование. Коллективная монография. Санкт-Петербург: КУЛЬТ-ИНФОРМ-ПРЕСС, p. "158 стр., 5-23"

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearchpeer-review

  6. ИНФОРМАЦИОННАЯ АСИММЕТРИЯ НА РЫНКЕ КУЛЬТУРНЫХ ЦЕННОСТЕЙ

    Булина, А. О., 2013, In: МАРКЕТИНГ MBA. МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЕМ. 2, p. 57-69

    Research output: Contribution to journalArticle

  7. Последствия неблагоприятного отбора на рынке культурных ценностей

    Булина, А. О., 2013, Маркетинг МВА. Маркетинговое управление предприятием. p. 5-16

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

  8. Социально-культурная сфера как важнейшая составляющая бренда Санкт-Петербурга

    Пашкус, В. Ю. & Булина, А. О., 2013, In: РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. 43, p. 43-48

    Research output: Contribution to journalArticle

ID: 229032