Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
The Effect of Customer Service Support on Brand Value: Leveraging Customer Service as a Co-Creator of Brand Value to Enhance Corporate Performance. Evidence from FinTech industry. / Syropyatov, Vladimir Valerevich; Arenkov, Igor Anatolevich.
15th Global Conference on Business and Social Sciences. 2023. (Global Conference on Business and Social Sciences Proceeding; Том 15).Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
}
TY - GEN
T1 - The Effect of Customer Service Support on Brand Value: Leveraging Customer Service as a Co-Creator of Brand Value to Enhance Corporate Performance. Evidence from FinTech industry
AU - Syropyatov, Vladimir Valerevich
AU - Arenkov, Igor Anatolevich
PY - 2023/9/14
Y1 - 2023/9/14
U2 - 10.35609/gcbssproceeding.2023.1(75)
DO - 10.35609/gcbssproceeding.2023.1(75)
M3 - Conference contribution
T3 - Global Conference on Business and Social Sciences Proceeding
BT - 15th Global Conference on Business and Social Sciences
ER -
ID: 120017135