Standard
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies : A Theoretical Framework. / Благов, Евгений Юрьевич; Черенков, Виталий Иванович; Старов, Сергей Александрович; Гладких, Игорь Валентинович; Кирюков, Сергей Игоревич.
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. Издательство Санкт-Петербургского университета, 2020. стр. 220-224 ( ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020).
Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
Harvard
Благов, ЕЮ, Черенков, ВИ, Старов, СА, Гладких, ИВ & Кирюков, СИ 2020,
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. в
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020, Издательство Санкт-Петербургского университета, стр. 220-224.
APA
Благов, Е. Ю., Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В., & Кирюков, С. И. (2020).
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. в
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework (стр. 220-224). ( ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020). Издательство Санкт-Петербургского университета.
Vancouver
Author
BibTeX
@inproceedings{37d55a60a2cc496cbb2781b1560dc2d2,
title = "Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework",
keywords = "РИНЦ",
author = "Благов, {Евгений Юрьевич} and Черенков, {Виталий Иванович} and Старов, {Сергей Александрович} and Гладких, {Игорь Валентинович} and Кирюков, {Сергей Игоревич}",
note = "Blagov, E. OVERARCHING ONTOLOGY OF SUSTAINABILITY BRANDING AND POSITIONING STRATEGIES: A THEORETICAL FRAMEWORK / E. Blagov,V. Cherenkov, S. Starov, I. Gladkikh, S. Kurjukov // ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020, 2020. - P. 220-224.",
year = "2020",
language = "English",
series = " ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020",
publisher = "Издательство Санкт-Петербургского университета",
pages = "220--224",
booktitle = "Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework",
address = "Russian Federation",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies
T2 - A Theoretical Framework
AU - Благов, Евгений Юрьевич
AU - Черенков, Виталий Иванович
AU - Старов, Сергей Александрович
AU - Гладких, Игорь Валентинович
AU - Кирюков, Сергей Игоревич
N1 - Blagov, E. OVERARCHING ONTOLOGY OF SUSTAINABILITY BRANDING AND POSITIONING STRATEGIES: A THEORETICAL FRAMEWORK / E. Blagov,V. Cherenkov, S. Starov, I. Gladkikh, S. Kurjukov // ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020, 2020. - P. 220-224.
PY - 2020
Y1 - 2020
KW - РИНЦ
M3 - Conference contribution
T3 - ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020
SP - 220
EP - 224
BT - Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework
PB - Издательство Санкт-Петербургского университета
ER -