DOI

The strategic nature of digital communications is the key to the development of digital society. Digital transformation is not just the introduction of new technologies into the communication process and investments in new technologies, it is an opportunity to transform the product and change its development strategy. Digital transformation is a comprehensive, strategic approach to any area, including communications. Therefore, in the article, the authors are demonstrating on the example of non-profit organizations (including those with an engineering, technical profile) how strategically you can build communication in the digital space, relying not only on digital social media technologies, but also using various marketing mechanisms to engage audiences in communication at various points of contact.

Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииProceedings of the 2021 Communication Strategies in Digital Society Seminar, ComSDS 2021
РедакторыS. Shaposhnikov, L. Sharakhina
ИздательInstitute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
Страницы104-107
Число страниц4
ISBN (электронное издание)9780738145297
ISBN (печатное издание)9780738145297
DOI
СостояниеОпубликовано - 14 апр 2021
Событие2021 Communication Strategies in Digital Society Seminar, ComSDS 2021 - St. Petersburg, Российская Федерация
Продолжительность: 14 апр 2021 → …

Серия публикаций

Название2021 Communication Strategies in Digital Society Seminar (ComSDS)

конференция

конференция2021 Communication Strategies in Digital Society Seminar, ComSDS 2021
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородSt. Petersburg
Период14/04/21 → …

    Предметные области Scopus

  • Маркетинг
  • Стратегия и управление
  • Компьютерные сети и коммуникации
  • Информационные системы и управление
  • Социопсихология
  • Образование
  • Социология и политические науки
  • Связь

ID: 90174273