The article relates to the automatic planning system integrated into the Unity game engine environment, which controls an agent behavior. A graphical notation for domain knowledge definition was developed. Goals reached in this paper will allow quick complex behaviour pattern implementation for non-player characters within the game environment.

Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииAutomatic hierarchical task network planning system for the Unity game engine
Страницы122-133
Число страниц12
Том2648
СостояниеОпубликовано - 2020
Событие2020 "Russian Advances in Artificial Intelligence", RAAI 2020 - Moscow, Российская Федерация
Продолжительность: 10 окт 202016 окт 2020

Серия публикаций

НазваниеCEUR Workshop Proceedings
ИздательRWTH Aahen University
ISSN (печатное издание)1613-0073

конференция

конференция2020 "Russian Advances in Artificial Intelligence", RAAI 2020
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородMoscow
Период10/10/2016/10/20

    Предметные области Scopus

  • Компьютерные науки (все)

ID: 88195932