Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
The article relates to the automatic planning system integrated into the Unity game engine environment, which controls an agent behavior. A graphical notation for domain knowledge definition was developed. Goals reached in this paper will allow quick complex behaviour pattern implementation for non-player characters within the game environment.
| Язык оригинала | английский |
|---|---|
| Название основной публикации | Automatic hierarchical task network planning system for the Unity game engine |
| Страницы | 122-133 |
| Число страниц | 12 |
| Том | 2648 |
| Состояние | Опубликовано - 2020 |
| Событие | 2020 "Russian Advances in Artificial Intelligence", RAAI 2020 - Moscow, Российская Федерация Продолжительность: 10 окт 2020 → 16 окт 2020 |
| Название | CEUR Workshop Proceedings |
|---|---|
| Издатель | RWTH Aahen University |
| ISSN (печатное издание) | 1613-0073 |
| конференция | 2020 "Russian Advances in Artificial Intelligence", RAAI 2020 |
|---|---|
| Страна/Tерритория | Российская Федерация |
| Город | Moscow |
| Период | 10/10/20 → 16/10/20 |
ID: 88195932