Документы

  • sbornik_tez_2022

    Конечная издательская версия, 3,75 MB, Документ PDF

The article is devoted to the application of such a direction in brand management as impression branding. Branding of impressions has acquired a special role in the context of the coronavirus pandemic. Many brands have shared with consumers the difficulties associated with the introduction of restrictions. The article discusses such a branding technique as Customer Episodes. Many brands have shared with consumers the difficulties associated with the introduction of restrictions. The article provides examples of companies that have implemented the principles of impression branding (in particular, Apple, Tiffani).
Переведенное названиеImpression Branding during Pandemic
Язык оригиналарусский
Название основной публикацииПятая международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Подзаголовок основной публикациисборник тезисов выступлений
Место публикацииСПб
ИздательИздательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна
Страницы219-223
ISBN (печатное издание)9785763721936
СостояниеОпубликовано - 2022
СобытиеПятая международная конференция "Управление бизнесом в цифровой экономике" - Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 18 мар 202219 мар 2022

конференция

конференцияПятая международная конференция "Управление бизнесом в цифровой экономике"
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период18/03/2219/03/22

ID: 99220337