The article examines one of the aspects of the Soviet photojournalism of the 1930s and its role in shaping political and territorial brand of the Soviet Union.
Translated title of the contributionTНE FONOGRAFIC SERIES «24 HOURS FROM THE MOSCOW WORKING-CLASSFAMILY LIFE» AS A COMPONENT OF A POLITICAL AND TERRITORIAL BRANDIG
Original languageRussian
Title of host publicationБрендинг как коммуникативная технология XXI века
Subtitle of host publicationМатериалы II Всероссийской научно-практической конференции с международным участием
EditorsА.Д. Кривоносов
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages95–98
ISBN (Print)9785731034319
StatePublished - 2016
EventБрендинг как коммуникативная технология XXI века: Международная научно-практическая конференция - СПбГЭУ, Санкт-Петербург
Duration: 25 Feb 2016 → …

Conference

ConferenceБрендинг как коммуникативная технология XXI века
CityСанкт-Петербург
Period25/02/16 → …

    Research areas

  • branding, policy, photojournalism, photographic series

ID: 7563922