The article is devoted to the current directions of brand promotion in the framework of digital marketing. The article highlights 3 key areas of brand promotion and provides examples of both international and Russian companies working in these areas.
Translated title of the contributionActual trends of brand promotion in digital marketing
Original languageRussian
Title of host publicationТретья международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Subtitle of host publicationсборник тезисов выступлений
EditorsИ. А. Аренков , М. К. Ценжарик
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна
Pages167-169
Number of pages3
ISBN (Print)978-5-7937-1970-4
StatePublished - 2020
EventIII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике» - СПбГУ, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 8 Oct 20209 Oct 2020
Conference number: 3
https://events.spbu.ru/events/digitaleconomy-2020

Conference

ConferenceIII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period8/10/209/10/20
Internet address

    Research areas

  • brand, promotion, digital marketing, social network

ID: 62398924