This article discusses the features of personalization targeted advertising as a key performance marketing tool. Emphasis is placed on the practical application of targeted advertising. The efficiency of the infiuence of an advertising message on the audience has been studied.
Translated title of the contributionPERSONALIZATION IN TARGETED ADVERTISING AS A TOOL FOR PERFORMANCE MARKETING
Original languageRussian
Title of host publicationСОВРЕМЕННАЯ МЕДИАСРЕДА: ТРАДИЦИИ, АКТУАЛЬНЫЕ ПРАКТИКИ И ТЕНДЕНЦИИ. ВЗГЛЯД МОЛОДЫХ ИССЛЕДОВАТЕЛЕЙ
Subtitle of host publication Межвузовский сборник научных работ 22-й международной конференции студентов, магистрантов и аспирантов. Выпуск 23
Place of PublicationСПб
PublisherМедиапапир
Pages239-245
ISBN (Electronic)9785001103462
StatePublished - 2023
Event22-я Международная конференция «Медиа в современном мире. Молодые исследователи» - Санкт-Петербургский государственный университет , Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 15 Mar 202317 Mar 2023
Conference number: 22
https://jf.spbu.ru/studkonf/2553.html
https://jf.spbu.ru/studkonf
https://jf.spbu.ru/studkonf/9830/9833.html
https://jf.spbu.ru/news/144-15480.html

Conference

Conference22-я Международная конференция «Медиа в современном мире. Молодые исследователи»
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period15/03/2317/03/23
Internet address

    Research areas

  • PERFORMANCE MARKETING, personalization, MARKETING COMMUNICATIONS, TARGETED ADVERTISING, ADVERTISING MESSAGE

ID: 107785912