Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research › peer-review
| Translated title of the contribution | THE STUDY OF THE INDIVIDUAL ASPECT IN ASSESSING THEORETICAL KNOWLEDGE WITH THE USE OF FUZZY-POSSIBILITY MODELS. BASED ON THE MATERIAL OF THE ESSAYS OF ST. PETERSBURG STATE UNIVERSITY STUDENTS' FINAL PAPER |
|---|---|
| Original language | Russian |
| Title of host publication | Информатизация образования и методика электронного обучения: цифровые технологии в образовании. |
| Subtitle of host publication | Материалы VI Международной научной конференции в трех частях |
| Place of Publication | Красноярск |
| Publisher | Красноярский государственный педагогический университет им. В.П. Астафьева |
| Pages | 56-60 |
| Volume | 1 |
| State | Published - 2022 |
| Event | VI Международная научная конференция ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ И МЕТОДИКА ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ: ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ - Россия, г. Красноярск, Сибирский федеральный университет, Институт космических и информационных технологий, ул. Академика Киренского, 26Б, Красноярск, Russian Federation Duration: 20 Sep 2022 → 23 Sep 2022 Conference number: 6 http://conf.sfu-kras.ru/DTE-2022 |
| Conference | VI Международная научная конференция ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ И МЕТОДИКА ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ: ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ |
|---|---|
| Abbreviated title | Информатизация образования и методика электронного обучения |
| Country/Territory | Russian Federation |
| City | Красноярск |
| Period | 20/09/22 → 23/09/22 |
| Internet address |
ID: 103367834