The problem of assessing the application of theoretical knowledge of foreign language professional writing for levels of foreign language communicative B2 competence according to the Common European Framework of Reference for Languages is considered. The fuzzy-possibility model built on the basis of expert knowledge is used to evaluate the final paper in the seven-factor space of fuzzy linguistic variables and can be used as a knowledge base in the development of expert systems.
Translated title of the contributionTHE STUDY OF THE INDIVIDUAL ASPECT IN ASSESSING THEORETICAL KNOWLEDGE WITH THE USE OF FUZZY-POSSIBILITY MODELS. BASED ON THE MATERIAL OF THE ESSAYS OF ST. PETERSBURG STATE UNIVERSITY STUDENTS' FINAL PAPER
Original languageRussian
Title of host publicationИнформатизация образования и методика электронного обучения: цифровые технологии в образовании.
Subtitle of host publicationМатериалы VI Международной научной конференции в трех частях
Place of PublicationКрасноярск
PublisherКрасноярский государственный педагогический университет им. В.П. Астафьева
Pages56-60
Volume1
StatePublished - 2022
EventVI Международная научная конференция
ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ И МЕТОДИКА ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ: ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ
- Россия, г. Красноярск, Сибирский федеральный университет, Институт космических и информационных технологий, ул. Академика Киренского, 26Б, Красноярск, Russian Federation
Duration: 20 Sep 202223 Sep 2022
Conference number: 6
http://conf.sfu-kras.ru/DTE-2022

Conference

ConferenceVI Международная научная конференция
ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ И МЕТОДИКА ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ: ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ
Abbreviated titleИнформатизация образования и методика электронного обучения
Country/TerritoryRussian Federation
CityКрасноярск
Period20/09/2223/09/22
Internet address

ID: 103367834