The article is devoted to the description of the specific structure of the Internet genre of advertising in the social network on the basis of the analysis of language that generate the appropriate tactics.
Original languageRussian
Title of host publicationЯзык и речь в интернете: личность, общество, коммуникация, культура
Subtitle of host publicationсборник статей II международной научно-практической конференции. Москва, РУДН 29-30 марта 2018
Place of PublicationМ.
PublisherРоссийский университет дружбы народов
Pages174-181
Volume1
ISBN (Print)978-5-209-08629- 1
StatePublished - 2018
EventЯзык и речь в интернете: личность, общество, коммуникация, культура: II международная научно-практическая конференция - РУДН, Москва, Russian Federation
Duration: 29 Mar 201830 Mar 2018
Conference number: II

Conference

ConferenceЯзык и речь в интернете: личность, общество, коммуникация, культура: II международная научно-практическая конференция
Country/TerritoryRussian Federation
CityМосква
Period29/03/1830/03/18

ID: 33165481