The article considers photography as a tool to create a visual image of the city. As an example the work of the Russian master E. Kashirina, who created a photographic image of Ryazan.
Translated title of the contributionPHOTOGRAPHY AS A TOOL AND BRAND IMAGE OF THE CITY: AS AN EXAMPLE OF CREATIVITY EUGENE KASHIRIN
Original languageRussian
Title of host publicationБрендинг как коммуникативная технология XXI века
Subtitle of host publicationМатерериалы III Всероссийской научно-практической конференции с международным участием
EditorsА.Д. Кривоносов
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages89–93
StatePublished - 2017
EventIII Всероссийская научно-практическая конференция с международным участием «БРЕНДИНГ КАК КОММУНИКАТИВНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ XXI ВЕКА» - Санкт-Петербургcкий государственный экономический университет Международный университет бизнеса и новых технологий (Ярославль) Северо-Западный филиал Европейского института PR, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 1 Mar 20173 Mar 2017
https://elibrary.ru/item.asp?id=28409636

Conference

ConferenceIII Всероссийская научно-практическая конференция с международным участием «БРЕНДИНГ КАК КОММУНИКАТИВНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ XXI ВЕКА»
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period1/03/173/03/17
Internet address

    Research areas

  • brand, IMAGE, LAND, Photography, VISUAL SYMBOL, PHOTOIMAGE

ID: 7752146