The article deals with the transformation of traditional forms of advertising, PR and brand
communication in the digitalization of information processes. One of the areas of scientific and
educational practice in the field of digital media communications is the study of the role and place of
digital media and used immersive media technologies in the construction of marketing, advertising
and PR discourse, especially in a converged media forms and post-Internet development.
Translated title of the contributionIMMERSIVE TECHNOLOGIES AS A RESOURCE OF DIGITAL MEDIA COMMUNICATIONS
Original languageRussian
Title of host publicationХХVII Всероссийская научно-методическая конференция заведующих кафедрами маркетинга, рекламы, связей с общественностью и смежных направлений по теме «Стратегические коммуникации: теория и практика»
Subtitle of host publicationсборник материалов
Place of PublicationМ
Pages275-278
StatePublished - 27 Apr 2023
Event Всероссийская научно-методическая конференция заведующих
кафедрами маркетинга, рекламы, связей с общественностью и смежных
направлений по теме «Стратегические коммуникации: теория и практика»
- МГУ им. Ломоносова, Москва, Russian Federation
Duration: 26 Apr 202329 Apr 2023
Conference number: ХХVII
https://www.akarussia.ru/en/events/event10302

Conference

Conference Всероссийская научно-методическая конференция заведующих
кафедрами маркетинга, рекламы, связей с общественностью и смежных
направлений по теме «Стратегические коммуникации: теория и практика»
Country/TerritoryRussian Federation
CityМосква
Period26/04/2329/04/23
Internet address

    Research areas

  • digital media communications, digital marketing, immersion, augmented reality (AR), virtual reality (VR)

ID: 106983638