Documents

This paper aims to explain specific features of interdisciplinary course design which integrates subject-specific knowledge and language skills. 219 It begins with the discussion of the concept of interdisciplinarity, analyzes the approach to interdisciplinary course design and gives an overview of factors which stimulate interdisciplinary learning of language and communication in business education.
Translated title of the contributionInterdisciplinary course design for teaching language in business education
Original languageRussian
Title of host publicationПрофессионально-ориентированное обучение языкам: реальность и перспективы
Subtitle of host publicationСборник статей участников ежегодной международной научно-практической конференции
Place of PublicationСПб
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages219-225
ISBN (Print)9785731056847
StatePublished - 17 Feb 2022
EventПрофессионально-
ориентированное обучение языкам: реальность и перспективы: международная конференция
- Санкт-Петербургский Государственный Экономический Университет, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 16 Feb 202217 Feb 2022

Conference

ConferenceПрофессионально-
ориентированное обучение языкам: реальность и перспективы
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period16/02/2217/02/22

ID: 98193422