The article is dedicated to the question about the use of modern Internet marketing tools by universities, such as WEB-site, electronic information and educational environment, participation in projects of mass online education.
Translated title of the contributionANALYSIS OF INTERNET MARKETING TOOLS USED BY UNIVERSITIES
Original languageRussian
Title of host publicationИнформационное общество: актуальные проблемы современности
Subtitle of host publicationсборник трудов II Национальной научно-практической конференции
Place of PublicationСПб
PublisherИздательство Петербургского государственного университета путей сообщения
Pages382-386
ISBN (Print)9785764114439
StatePublished - 2019
EventИнформационное общество: актуальные проблемы современности: II Национальная научно-практическая конференция - Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 14 Nov 201914 Nov 2019

Conference

ConferenceИнформационное общество: актуальные проблемы современности
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period14/11/1914/11/19

ID: 103052298