• ???ru_RU???
Logo Title
Search
  • Front page
  • Persons
  • Activities
  • Organizational units
  • Research output
  • Projects
  • Data sets
  • Press/Media
  • About
Игорь Ильич Скрипюк
Игорь Ильич Скрипюк

Skripiuk, Igor

старший преподаватель

  • Department of Advertising
  • Overview
  • Research output
  • Activities

Research output

  1. ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ В РЕКЛАМЕ — ПАРТНЕР С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference abstracts › Research › peer-review

  2. Медиа в современном мире. Молодые исследователи: материалы 24-й международной конференции студентов, магистрантов, аспирантов и соискателей (12–14 марта 2025 года)

    Research output: Book/Report/Anthology › Anthology

  3. Методологические проблемы рекламы 21 века

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference abstracts › Research

View all (52) »

Activities

  1. Методологические проблемы рекламы 21 века

    Activity: Conference talk types › Oral presentation

  2. 23-я Международная конференция «Медиа в современном мире. Молодые исследователи» (Event)

    Activity: Editorial work types › Editorial work

  3. 22-я Международная конференция «Медиа в современном мире. Молодые исследователи» (Event)

    Activity: Editorial work types › Editorial work

View all (31) »

ID: 153378

SPbU Researchers Portal
Pure is an Elsevier product
This information resource may contain archival materials mentioning individuals
or legal entities included in the register of foreign agents by the Ministry of Justice
of the Russian Federation.
Log in to Pure