1. 2022
  2. State regulation of the art market: global trends, experience of various countries and prerequisites for regional economic growth

    Пашкус, В. Ю., Кольцова, А. А., Пашкус, Н. А. & Пашкус, М. В., 10 Jan 2022, In: SHS Web of Conferences. 129, 9 p., 08009.

    Research output: Contribution to journalConference articlepeer-review

  3. 2019
  4. CОЗДАНИЕ СИЛЬНОГО КУЛЬТУРНОГО БРЕНДА: СФЕРА КУЛЬТУРЫ, ПРОРЫВНОЕ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ И АРТ-РЫНОК

    Пашкус, В. Ю. & Пашкус, М. В., 2019, In: Маркетинг МВА. Маркетинговое управление предприятием. . 10, 2, p. 124-145

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. Государственное регулирование арт-рынка: пример Китая и Франции

    Пашкус, В. Ю., Пашкус, Н. А. & Пашкус, М. В., 2019, In: STUDIA CULTURAE. 41, p. 167-175 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. Развитие культурного бренда территории через прорывное позиционирование на арт-рынке

    Пашкус, Н. А., Пашкус, В. Ю. & Пашкус, М. В., 2019, Стратегии и инструменты управления экономикой: отраслевой и региональный аспект: Материалы VIII Международной научно-практической конференции. СПб.: Издательство ООО «НПО ПБ АС», p. 68-76

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  7. СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ.

    Пашкус, Н. А., Пашкус, В. Ю., Ермаков, Ю. В., Суржикова, А. В. & Пашкус, М. В., 2019

    Research output: Book/Report/AnthologyTeaching manual

  8. 2018
  9. Strategic positioning of territories in the global economy: brand development in accordance with the matrix of competitiveness of territories

    Пашкус, В. Ю., Пашкус, Н. А. & Пашкус, М. В., 2018, Globalization and its Socio-Economic Consequences: 18th International Scientific Conference Proceedings. Kliestik, T. (ed.). EDIS-Zilina University publisher, p. 2282-2291 8 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  10. 2016
  11. Realization of breakthrough positioning strategy for agritourist objects

    Pashkus, V. Y., Pashkus, N. A., Krasnikova, T. S. & Pashkus, M. V., 1 Dec 2016, In: Journal of Environmental Management and Tourism. 7, 3, p. 439-448 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  12. Evaluation of City Brand in the Global Economy: Techniques and Perspectives

    Pashkus, V. Y., Pashkus, N. A. & Pashkus, M. V., 2016, Globalization and its Socio-Economic Consequences: Proceedings of the 16th International Scientific Conference. Zilina, Slovakia: EDIS-Zilina University publisher, Vol. Part V. p. 1635-1641 7 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  13. Strong Cultural Brand formation in the Global Economy of the basis of Russian Art Market (on the Example of St. Petersburg)

    Pashkus, V. Y., Pashkus, N. A. & Pashkus, M. V., 2016, In: Ekonomicko-manažérske spektrum.. 10, 2, p. 49-61 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  14. СОЗДАНИЕ СИЛЬНОГО КУЛЬТУРНОГО БРЕНДА САНКТ-ПЕТЕРБУРГА: ПРОРЫВНОЕ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ И ПОДХОДЫ К ОЦЕНКЕ

    Пашкус, В. Ю., Пашкус, Н. А. & Пашкус, М. В., 2016, In: РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. 14, 4, p. 19-30 12 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 Next

ID: 222065