• ???ru_RU???
Logo Title
Search
  • Front page
  • Research output
  • Activities
  • Organizational units
  • Persons
  • Projects
  • Data sets
  • Press/Media
  • About
Лариса Георгиевна Фещенко
Лариса Георгиевна Фещенко

Feshchenko, Larisa

доцент

  • Department of Advertising
  • Overview
  • Research output
  • Activities

Research output

  1. Эмпирика брендинга на службе спорта: 22 медиазакона легенд

    Research output: Contribution to journal › Article › peer-review

  2. Школьные олимпиады СПбГУ 2023. Журналистика

    Research output: Book/Report/Anthology › Teaching materials › Education › peer-review

  3. Клиентский бриф: анализ двух шаблонов

    Research output: Contribution to conference › Paper › peer-review

View all (79) »

Activities

  1. II Международная научно-практическая конференция «Визуальные медиакоммуникации и реклама: новые технологии и методология исследований»

    Activity: Attendance types › Participating in a conference, workshop, ...

  2. «Медиа в современном мире. 61-е Петербургские чтения»

    Activity: Attendance types › Organizing a conference, workshop, ...

  3. IX Всероссийская научно-практическая конференция "Творчество и креатив в коммуникациях: теория и практика"

    Activity: Attendance types › Participating in a conference, workshop, ...

View all (15) »

ID: 163541

SPbU Researchers Portal
Pure is an Elsevier product
This information resource may contain archival materials mentioning individuals
or legal entities included in the register of foreign agents by the Ministry of Justice
of the Russian Federation.
Log in to Pure