1. 2023
  2. Transformation of Marketing Complex of IT-Companies in the Digital Age (The Case of Video Game Industry)

    Молчанов, Н. Н., Муравьева, О. С., Юмашев, К. А. & Лукашов, Н. В., 22 Dec 2023, Digital Transformation: What is the Company of Today?. Springer Nature, 20 p. ( Lecture Notes in Networks and Systems ; vol. 805).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  3. Предпринимательство и инновации: от предприятий к экосистемам

    Аренков, И. А., Багиев, Г. Л., Белокрылов, К. А., Белокрылова, О. С., БУДРИН, А. Г., Ветрова, М. А., Вусович, О. В., Давыденко, Е. А., Евневич, М. А., Евченко, Н. Н., Ершов, Д. Н., Зябриков, В. В., Иванова, Д. В., Ильина, Ж. Е., Калабина, Е. Г., Кирильчук, С. П., Ковалев, В. В., Лукашов, Н. В., Матюгина, Э. Г., Мидлер, Е. А. & 8 others, Молчанов, Н. Н., Муравьева, О. С., Наливайченко, Е. В., Пахомова, Н. В., Рихтер, К. К., Солдатова, А. В., Ценжарик, М. К. & Чернова, Е. Г., 11 Sep 2023, Санкт-Петербург: Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета. 267 p.

    Research output: Book/Report/AnthologyBookResearchpeer-review

  4. Commitment of Consumers of Certain Psycho-Types of Personality to Various Genres of Video Game Market Products

    Молчанов, Н. Н. & Юмашев, К. А., Jul 2023, Proceedings of the 41 st International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 26-27 June 2023. D. K. S. S. (ed.). p. 46-53 8 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  5. Исследование методов продвижения IT-продуктов с использованием технологий цифрового маркетинга (на примере видеоигр)

    Молчанов, Н. Н. & Юмашев, К. А., 2023, ШЕCТАЯ МЕЖДУНАРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «УПРАВЛЕНИЕ БИЗНЕСОМ В ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКЕ» СБОРНИК ТЕЗИСОВ ВЫСТУПЛЕНИЙ. Аренков, И. (ed.). Санкт-Петербург, p. 125-129 5 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologypeer-review

  6. Исследование потребительских ассоциаций относительно российских маркетплейсов

    Молчанов, Н. Н. & Дудаков, Г. С., 2023, In: Уральский научный вестник. 6, 4, p. 255-262 8 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. Маркетинг инноваций в 2 ч.: Часть 1

    Молчанов, Н. Н., Муравьева, О. С., Шарахин, П. С., Спиридонова, Е. А., Евстафьев, Д. С., Молчанов, А. & Лялина, М., 2023, Москва: ЮРАЙТ. 257 p.

    Research output: Book/Report/AnthologyBookEducationpeer-review

  8. Маркетинг : учебник и практикум для вузов

    Воробьева, И. В., Молчанов, Н. Н., Лукичева, Т. А., Лезина, Т. А., Колесникова, М. Ф., Остапенко, В. М. & Пецольдт, К., 2023, 2-е изд., пер. и доп ed. Москва: ЮРАЙТ. 386 p.

    Research output: Book/Report/AnthologyTeaching manualEducationpeer-review

  9. Рынок видеоигр: анализ эффективных методов продвижения с использованием технологий цифрового маркетинга

    Молчанов, Н. Н. & Юмашев, К. А., 2023, In: Вестник Удмуртского университета. Серия Экономика и право. 33, 3, p. 447-454 8 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. 2022
  11. DIGITAL-ТЕХНОЛОГИИ ПРИ ПРОДВИЖЕНИИ УСЛУГ КОМПАНИЙ ИЗ СФЕРЫ ОНЛАЙН-ОБРАЗОВАНИЯ: ОЦЕНКА ЭМОЦИОНАЛЬНОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНСТРУМЕНТОВ

    Молчанов, Н. Н. & Кормильцева, М. М., 2022, In: Вестник Удмуртского университета. Серия Экономика и право. 32, 2, p. 251-260 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...12 Next

ID: 145592