1. 2024
  2. Where does it come from? Formation of innovative ambidexterity within SMEs in turbulent times

    Смара, Р., 19 Nov 2024, (Accepted/In press) In: BRICS Journal of Economics. 22 p., 140615.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. PROSPECTIVE STUDENTS' CHOICE OF BUSINESS DEGREE: INTERNATIONALIZATION MATTERS IN GEOPOLITICALLY CHALLENGING TIMES

    Станко, Т. С., Русакова, М. М., Zhirosh, O., Дергунова, О. К. (ed.), Ялинич, Н. А. (ed.), Александрова, А. А. & Пермякова, Е. М., 1 Nov 2024, ICERI Proceedings. International Association of Technology, Education and Development, p. 3881-3889 9 p. (ICERI Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference abstractsResearchpeer-review

  4. Assessing the Financial Interconnectedness between China and Russia: A Dynamic Approach

    Рогова, Е. М., Вукович, Д. & Фефелов, Д. Л., 8 Sep 2024, (Accepted/In press) In: Zhournal Novoi Ekonomicheskoi Associacii /Journal of the New Economic Association. 67

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. A new conceptual model for consumer willingness to pay premium prices for sustainable products

    Назаренко, Е. А. & Салех, М. И. К., 30 Jul 2024, In: Social Responsibility Journal. 20, 8, p. 1437-1450 14 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. Consumer perception of CSR activities of the firm in retail sector: systematic literature review

    Назаренко, Е. А., 2024, (Accepted/In press) In: International Journal of Management Concepts and Philosophy.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. ПСЕВДОИНОСТРАННЫЙ БРЕНДИНГ В РОССИИ: ПРИЧИНЫ ПОЯВЛЕНИЯ, СОСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВЫ

    Черенков, В. И., Старов, С. А. & Назаренко, Е. А., 2024, Маркетинговые модели, практики и тренды: вызовы и перспективы региона Большой Евразии. Сборник материалов 1-й Евразийской конференции по маркетингу. Санкт-Петербург, 2024. С. . p. 356-363. 8 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  8. РОССИЙСКИЙ ОПЫТ ПСЕВДОИНОСТРАННОГО БРЕНДИНГА

    Черенков, В. И., Старов, С. А. & Назаренко, Е. А., 2024, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 3, p. 166-175 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. 2023
  10. Moving to ambidextrous organization: A systematic literature review

    Смара, Р. & Богатырева, К. А., 2023, In: ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. МЕНЕДЖМЕНТ. 22, 2, p. 191-225 35 p.

    Research output: Contribution to journalReview articlepeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 Next

ID: 20082