Standard

The brand ''Made in Russia": the international communication project. / Melnik, G.S.; Vinogradova, S.M. .

Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции. ред. / Алексей Дмитриевич Кривоносов. СПб. : Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, 2019. стр. 114-117.

Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференциинаучнаяРецензирование

Harvard

Melnik, GS & Vinogradova, SM 2019, The brand ''Made in Russia": the international communication project. в АД Кривоносов (ред.), Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции. Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, СПб., стр. 114-117, Брендинг как коммуникативная технология XXI века, Париж, Франция, 18/03/19.

APA

Melnik, G. S., & Vinogradova, S. M. (2019). The brand ''Made in Russia": the international communication project. в А. Д. Кривоносов (Ред.), Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции (стр. 114-117). Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета.

Vancouver

Melnik GS, Vinogradova SM. The brand ''Made in Russia": the international communication project. в Кривоносов АД, Редактор, Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции. СПб.: Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета. 2019. стр. 114-117

Author

Melnik, G.S. ; Vinogradova, S.M. . / The brand ''Made in Russia": the international communication project. Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции. Редактор / Алексей Дмитриевич Кривоносов. СПб. : Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, 2019. стр. 114-117

BibTeX

@inproceedings{d8536eaf3e83401db1b64d7d8b8f35ec,
title = "The brand ''Made in Russia{"}: the international communication project",
abstract = "The new round of sanctions against Russia not only limits the growth of the national economy, but also creates conditions for the implementation of initiatives and decisions in the field of production of goods and services, the creation of new national brands that will enjoy stable demand. There is a question of finding a national communication strategy, new drivers of promotion of created brands, obtaining their public recognition, including abroad.",
keywords = "БРЕНДИНГ СТРАНЫ, РОССИЯ, КОММУНИКАТИВНЫЙ ПРОЕКТ, ЗАПАДНЫЕ СМИ, БРЕНД ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ПРОДУКТА, brand, branding the country, Russia, a communicative project, a brand and product.",
author = "G.S. Melnik and S.M. Vinogradova",
year = "2019",
language = "English",
isbn = "978-2-343-16971-2",
pages = "114--117",
editor = "Кривоносов, {Алексей Дмитриевич}",
booktitle = "Брендинг как коммуникативная технология XXI века",
publisher = "Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета",
address = "Russian Federation",
note = "null ; Conference date: 18-03-2019 Through 21-03-2019",

}

RIS

TY - GEN

T1 - The brand ''Made in Russia": the international communication project

AU - Melnik, G.S.

AU - Vinogradova, S.M.

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - The new round of sanctions against Russia not only limits the growth of the national economy, but also creates conditions for the implementation of initiatives and decisions in the field of production of goods and services, the creation of new national brands that will enjoy stable demand. There is a question of finding a national communication strategy, new drivers of promotion of created brands, obtaining their public recognition, including abroad.

AB - The new round of sanctions against Russia not only limits the growth of the national economy, but also creates conditions for the implementation of initiatives and decisions in the field of production of goods and services, the creation of new national brands that will enjoy stable demand. There is a question of finding a national communication strategy, new drivers of promotion of created brands, obtaining their public recognition, including abroad.

KW - БРЕНДИНГ СТРАНЫ

KW - РОССИЯ

KW - КОММУНИКАТИВНЫЙ ПРОЕКТ

KW - ЗАПАДНЫЕ СМИ

KW - БРЕНД ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ПРОДУКТА

KW - brand, branding the country, Russia, a communicative project, a brand and product.

UR - https://elibrary.ru/item.asp?id=37269722

M3 - Conference contribution

SN - 978-2-343-16971-2

SP - 114

EP - 117

BT - Брендинг как коммуникативная технология XXI века

A2 - Кривоносов, Алексей Дмитриевич

PB - Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета

CY - СПб.

Y2 - 18 March 2019 through 21 March 2019

ER -

ID: 39459294