Ссылки

The paper considers the strategic management of political communications at theoretical level and at the level of practical activities. The current experience of the Communist Party of the Russian Federation is in research focus. The authors’ aim is to analyze how the party plans and organizes political communications, while the ideological environment has become unfavorable for the Russian communists. For this aim, the authors present in detail media resources of the party and evaluate its communicative activity as well as examine the advanced technologies usage for contacting the target audiences. The most difficulties for Russian communists consist in involving new generations in political dialogue and political interaction following.
Переведенное названиеСтратегический менеджмент политических коммуникаций -опыт КПРФ
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикации2019 International Conference on Politics, Economics and Management (ICPEM 2019)
Подзаголовок основной публикацииProceedings
РедакторыDina M. Elshenawi, Darko B. Vukovic
ИздательClausius Scientific Press
Страницы51-55
ISBN (печатное издание)9781989348000
СостояниеОпубликовано - мая 2019
Событие2019 International Conference on Politics, Economics and Management (ICPEM 2019) - Zhengzhou, чженьчжоу, Китай
Продолжительность: 27 апр 201928 апр 2019
http://www.icpem2019.com/

Серия публикаций

НазваниеLecture Notes in Economics, Management and Social Sciences
Том5
ISSN (печатное издание)2617-1031

конференция

конференция2019 International Conference on Politics, Economics and Management (ICPEM 2019)
Сокращенное названиеICPEM 2019
Страна/TерриторияКитай
Городчженьчжоу
Период27/04/1928/04/19
Сайт в сети Internet

    Предметные области Scopus

  • Социальные науки (все)

    Области исследований

  • political communication, management, Communist Party of Russia, strategic planning, media

ID: 46973311