Standard

AI technologies as a factor of internet media design. / Yakunin , A. V.

MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ: Материалы V Международной научной конференции. Ч. 1. Челябинск : Челябинский государственный университет, 2020. стр. 346-348.

Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференциинаучнаяРецензирование

Harvard

Yakunin , AV 2020, AI technologies as a factor of internet media design. в MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ: Материалы V Международной научной конференции. Ч. 1. Челябинский государственный университет, Челябинск, стр. 346-348, MEDIAОбразование: медиа как тотальная повседневность, Челябинск, Российская Федерация, 24/11/20.

APA

Yakunin , A. V. (2020). AI technologies as a factor of internet media design. в MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ: Материалы V Международной научной конференции. Ч. 1 (стр. 346-348). Челябинский государственный университет.

Vancouver

Yakunin AV. AI technologies as a factor of internet media design. в MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ: Материалы V Международной научной конференции. Ч. 1. Челябинск: Челябинский государственный университет. 2020. стр. 346-348

Author

Yakunin , A. V. / AI technologies as a factor of internet media design. MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ: Материалы V Международной научной конференции. Ч. 1. Челябинск : Челябинский государственный университет, 2020. стр. 346-348

BibTeX

@inproceedings{732b3bc5cbd545919660ca08f455e481,
title = "AI technologies as a factor of internet media design",
abstract = "The article discusses issues related to the generative design of networked media based on artificial intelligence algorithms. The material of the study was the results of an experiment with three on-line services offering services for designing the design of network media projects based on artificial intelligence algorithms. The results of the experiment showed a significant imperfection of artificial intelligence algorithms in the field of positive user experience.",
keywords = "GENERATIVE DESIGN, USABILITY, INTERNET MEDIA, algorithms, INTERFACE",
author = "Yakunin, {A. V.}",
note = "Yakunin A. V. AI technologies as a factor of internet media design // MEDIAEducation: media as a total daily life. Материалы V Международной научной конференции. Под редакцией А.А. Морозовой. 2020. С. 346-348.; null ; Conference date: 24-11-2020 Through 25-11-2020",
year = "2020",
month = dec,
language = "English",
isbn = "978-5-7271-1696-8",
pages = "346--348",
booktitle = "MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ",
publisher = "Челябинский государственный университет",
address = "Russian Federation",

}

RIS

TY - GEN

T1 - AI technologies as a factor of internet media design

AU - Yakunin , A. V.

N1 - Yakunin A. V. AI technologies as a factor of internet media design // MEDIAEducation: media as a total daily life. Материалы V Международной научной конференции. Под редакцией А.А. Морозовой. 2020. С. 346-348.

PY - 2020/12

Y1 - 2020/12

N2 - The article discusses issues related to the generative design of networked media based on artificial intelligence algorithms. The material of the study was the results of an experiment with three on-line services offering services for designing the design of network media projects based on artificial intelligence algorithms. The results of the experiment showed a significant imperfection of artificial intelligence algorithms in the field of positive user experience.

AB - The article discusses issues related to the generative design of networked media based on artificial intelligence algorithms. The material of the study was the results of an experiment with three on-line services offering services for designing the design of network media projects based on artificial intelligence algorithms. The results of the experiment showed a significant imperfection of artificial intelligence algorithms in the field of positive user experience.

KW - GENERATIVE DESIGN

KW - USABILITY

KW - INTERNET MEDIA

KW - algorithms

KW - INTERFACE

UR - https://www.elibrary.ru/item.asp?id=44235487

M3 - Conference contribution

SN - 978-5-7271-1696-8

SP - 346

EP - 348

BT - MEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ

PB - Челябинский государственный университет

CY - Челябинск

Y2 - 24 November 2020 through 25 November 2020

ER -

ID: 72673094