The article discusses issues related to the generative design of networked media based on artificial intelligence algorithms. The material of the study was the results of an experiment with three on-line services offering services for designing the design of network media projects based on artificial intelligence algorithms. The results of the experiment showed a significant imperfection of artificial intelligence algorithms in the field of positive user experience.
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииMEDIAОБРАЗОВАНИЕ: МЕДИА КАК ТОТАЛЬНАЯ ПОВСЕДНЕВНОСТЬ
Подзаголовок основной публикацииМатериалы V Международной научной конференции. Ч. 1
Место публикацииЧелябинск
ИздательЧелябинский государственный университет
Страницы346-348
ISBN (печатное издание)978-5-7271-1696-8
СостояниеОпубликовано - дек 2020
СобытиеMEDIAОбразование: медиа как тотальная повседневность: V Международная научная конференция - Челябинск, Российская Федерация
Продолжительность: 24 ноя 202025 ноя 2020

конференция

конференцияMEDIAОбразование: медиа как тотальная повседневность
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородЧелябинск
Период24/11/2025/11/20

ID: 72673094