1. 2024
  2. A new conceptual model for consumer willingness to pay premium prices for sustainable products

    Назаренко, Е. А. & Салех, М. И. К., 30 июл 2024, в: Social Responsibility Journal. 20, 8, стр. 1437-1450 14 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  3. Investigating the effectiveness of tourism pricing strategies in mitigating post-COVID-19 economic challenges: an attribution theory perspective

    Hassan, T. & Saleh, M. I., 2024, в: Journal of Hospitality and Tourism Insights. 7, 4, стр. 2144-2160 17 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  4. 2023
  5. Tourism Scholars' Confusion About the Locus of Causality and Locus of Control Theories: A New Theoretical Tendency and a New Measurement Scale

    Салех, М. И. К. & Богатырева, К. А., 2023, в: Tourism. 71, 1, стр. 98-105 7 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  6. 2022
  7. When Do Tourists Defend Tourism Service Providers’ Reputations? Insights from Attribution Theory

    Saleh, M. I., 2 ноя 2022, (Электронная публикация перед печатью) в: International Journal of Hospitality and Tourism Administration.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  8. Attribution Theory Revisited: Probing the Link Among Locus of Causality Theory, Destination Social Responsibility, Tourism Experience Types, and Tourist Behavior

    Saleh, M. I., сен 2022, (Электронная публикация перед печатью) в: Journal of Travel Research.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  9. Digital-Free Tourism Holiday as a New Approach for Tourism Well-Being: Tourists’ Attributional Approach

    Hassan, T. H., Salem, A. E. & Saleh, M. I., 14 мая 2022, в: International Journal of Environmental Research and Public Health. 19, 10, 5974.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  10. The effects of tourist’s fading memories on tourism destination brands’ attachment: locus of control theory application

    Saleh, M. I., 18 апр 2022, в: Current Issues in Tourism. 25, 8, стр. 1198-1202 5 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхписьмо/краткое сообщениеРецензирование

  11. 2021
  12. Tourists’ interpretations toward tourism destinations: viewpoint to apply locus of control theory

    Saleh, M. I., 7 дек 2021, в: Tourism Critiques: Practice and Theory. 2, 2, стр. 222-234 13 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  13. Effects of tourists' locus of attributions on tourists' online reviews

    Saleh, M. I., 2021, в: International Journal of Technology Marketing. 1, 1, стр. 1

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  14. TOURISTS’ LOCUS OF CONTROL IMPACT ON DESTINATION BRANDS ONLINE REVIEWS: DESTINATION EMPLOYEES’ EFFICIENCY ASA MEDIATOR

    Салех, М. И. К., 2021, в: ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. МЕНЕДЖМЕНТ. 20, 4, стр. 539-558

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

ID: 61488602