1. 2020
  2. A COGNITIVE APPROACH TO DEVELOPING A SYSTEM OF EXERCISES FOR TEACHING RUSSIAN PHRASEOLOGY TO FOREIGN STUDENTS

    Polonnikova, E. G., Buzalskaya, E. V. & Liubimova, N. A., 4 мар 2020, INTED2020 Proceedings: 14th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 2-4 March, 2020. Valencia, Spain: International Association of Technology, Education and Development, стр. 2872-2880 (INTED proceedings).

    Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференцииРецензирование

  3. 2019
  4. Subjectivity and objectivity of sociocultural units selection in Russian as a foreign language textbooks

    Полонникова, Е. Г., Калле, М. И., Любимова, Н. А. & Московкин, Л. В., 2019, 6th International multidisciplinary scientific conference on Social Sciences and Arts. : SGEM 2019. 11-14 April 2019. Vienna, Austria. Conference proceedings. . Sofia: STEF92 Technology Ltd., Том 6-2.1. стр. 291-298 8 стр. DOI 10.5593/sgemsocial2019V/2. (SGEM INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND ARTS).

    Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференцииРецензирование

  5. The main aspects of the sociocultural analysis of a foreign language textbook

    Полонникова, Е. Г., Калле, М. И., Московкин, Л. В. & Любимова, Н. А., 2019, 6th SWS International Scientific Conference on Arts and Humanities: Conference Proceedings. Sofia: STEF92 Technology Ltd., Том 6-1. стр. 819-826 8 стр. DOI.ORG/10.5593/SWS.ISCAH.2019.1

    Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференцииРецензирование

  6. 2015
  7. The Social Environment and Business Communicationin English: A Small-Scale Research on Front-Line Staff Performance in Russia, Spain and France

    Rubtsova, M., Kapustkina, E., Karapetyan, R., Kovalev, I. & Rasskazov, S., 2015, в: International Review of Management and Marketing. 5, 4, стр. 253-258 6 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

ID: 8912123