1. 2025
  2. Dynamic capabilities of Chinese SMEs in Russia under sanctions

    Чэнь, Ш., Ермолаева, Л. А. & Панибратов, А. Ю., 1 июл 2025, в: Asian Business and Management. 24, 3, стр. 460–495 36 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  3. Digital transformation of SMEs in times of uncertainty: effectuation perspective

    Чэнь, Ш., Цай, Ц., Богатырева, К. А. & Куансах, Э. М., 5 фев 2025, в: Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies. 17, 2, стр. 483-506 24 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  4. 2024
  5. A new conceptual model for consumer willingness to pay premium prices for sustainable products

    Назаренко, Е. А. & Салех, М. И. К., 30 июл 2024, в: Social Responsibility Journal. 20, 8, стр. 1437-1450 14 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  6. Investigating the effectiveness of tourism pricing strategies in mitigating post-COVID-19 economic challenges: an attribution theory perspective

    Hassan, T. & Saleh, M. I., 2024, в: Journal of Hospitality and Tourism Insights. 7, 4, стр. 2144-2160 17 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  7. Unveiling the dynamics of crisis and internationalisation in SMEs: an integrative review and research roadmap

    Ермолаева, Л. А., Кулешов, Н. А., Сорокина, Е. Е. & Хамидуллина, А. И., 2024, (Электронная публикация перед печатью) в: European Journal of International Management.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  8. 2023
  9. Foreign divestment from emerging markets: A systematic literature review, integrative framework, and research agenda

    Ameyaw, A-K., Panibratov, A. & Ameyaw, A. S., 1 дек 2023, в: European Management Journal. 41, 6, стр. 1134-1152 19 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  10. Tourism Scholars' Confusion About the Locus of Causality and Locus of Control Theories: A New Theoretical Tendency and a New Measurement Scale

    Салех, М. И. К. & Богатырева, К. А., 2023, в: Tourism. 71, 1, стр. 98-105 7 стр.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  11. 2022
  12. When Do Tourists Defend Tourism Service Providers’ Reputations? Insights from Attribution Theory

    Saleh, M. I., 2 ноя 2022, (Электронная публикация перед печатью) в: International Journal of Hospitality and Tourism Administration.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  13. Does striking a balance pay off? Implications of innovative ambidexterity for SMEs during COVID-19 crisis

    Smara, R., Bogatyreva, K., Laskovaia, A. & Van Wagoner, H. P., 28 окт 2022, (Электронная публикация перед печатью) в: Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

  14. POLI advantages of state-owned multinationals

    Panibratov, A., Garanina, O., Ameyaw, A-K. & Anand, A., 16 сен 2022, (Электронная публикация перед печатью) в: International Journal of Emerging Markets.

    Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданияхстатьяРецензирование

Назад 1 2 Далее

ID: 61540787