Standard

Social competence of older preschoolers and parent-child relationships. / Vasilenko, Victoria; Moroz, Polina.

2015. 1483 Abstract from The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life, Milan, Italy.

Research output: Contribution to conferenceAbstract

Harvard

Vasilenko, V & Moroz, P 2015, 'Social competence of older preschoolers and parent-child relationships', The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life, Milan, Italy, 6/07/15 - 9/07/15 pp. 1483. <http://www.ecp2015.it/wp-content/uploads/2015/07/ECP-2015-Abstract-Book_upd27jul1.pdf>

APA

Vasilenko, V., & Moroz, P. (2015). Social competence of older preschoolers and parent-child relationships. 1483. Abstract from The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life, Milan, Italy. http://www.ecp2015.it/wp-content/uploads/2015/07/ECP-2015-Abstract-Book_upd27jul1.pdf

Vancouver

Vasilenko V, Moroz P. Social competence of older preschoolers and parent-child relationships. 2015. Abstract from The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life, Milan, Italy.

Author

Vasilenko, Victoria ; Moroz, Polina. / Social competence of older preschoolers and parent-child relationships. Abstract from The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life, Milan, Italy.

BibTeX

@conference{ab6d23a6e4a64bc3910e2f725d365196,
title = "Social competence of older preschoolers and parent-child relationships",
abstract = "Тезисы посвящены результатам исследования взаимосвязей между социальной компетентностью старших дошкольников и характеристиками детско-родительских отношений. Выявлено, что принятие ребёнка, позитивный эмоциональный фон в семье и достаточный контроль со стороны взрослых можно рассматривать в качестве факторов формирования когнитивного, эмоционального и поведенческого компонентов социальной компетентности дошкольников.",
keywords = "social competence, parent-child relationships, older preschoolers",
author = "Victoria Vasilenko and Polina Moroz",
note = "Victoria Vasilenko, Polina Moroz. Social competence of older preschoolers and parent-child relationships // ECP 2015, July 7-10. Abstract book. Milan, Italy. P. 1483.; The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life ; Conference date: 06-07-2015 Through 09-07-2015",
year = "2015",
language = "English",
pages = "1483",
url = "http://www.efpsa.org/2014/07/23/the14th-european-congress-of-psychology/",

}

RIS

TY - CONF

T1 - Social competence of older preschoolers and parent-child relationships

AU - Vasilenko, Victoria

AU - Moroz, Polina

N1 - Victoria Vasilenko, Polina Moroz. Social competence of older preschoolers and parent-child relationships // ECP 2015, July 7-10. Abstract book. Milan, Italy. P. 1483.

PY - 2015

Y1 - 2015

N2 - Тезисы посвящены результатам исследования взаимосвязей между социальной компетентностью старших дошкольников и характеристиками детско-родительских отношений. Выявлено, что принятие ребёнка, позитивный эмоциональный фон в семье и достаточный контроль со стороны взрослых можно рассматривать в качестве факторов формирования когнитивного, эмоционального и поведенческого компонентов социальной компетентности дошкольников.

AB - Тезисы посвящены результатам исследования взаимосвязей между социальной компетентностью старших дошкольников и характеристиками детско-родительских отношений. Выявлено, что принятие ребёнка, позитивный эмоциональный фон в семье и достаточный контроль со стороны взрослых можно рассматривать в качестве факторов формирования когнитивного, эмоционального и поведенческого компонентов социальной компетентности дошкольников.

KW - social competence

KW - parent-child relationships

KW - older preschoolers

M3 - Abstract

SP - 1483

T2 - The 14th European Congress of Psychology. Linking technology and psychology feeding the mind, energy for life

Y2 - 6 July 2015 through 9 July 2015

ER -

ID: 6935961