The article raises the problems of promoting a brand of the tourism industry using SMM technologies. The necessity of using social network tools to strengthen the position of the company is emphasized. The article analyzes the social network Vkontakte, using the example of Hotels.ru. The problems raised by the authors will serve as a basis for expanding activities in the field of tourism.
Translated title of the contributionSMM-ACTIVITIES OF PROMOTION OF TOURISM IN THE INDUSTRY
Original languageRussian
Title of host publicationТехнологии PR и рекламы в современном обществе
Subtitle of host publicationМатериалы Всероссийской научно-практической конференции
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета
Pages137-141
Volume1
StatePublished - 2020
EventXV ЮБИЛЕЙНАЯ ВСЕРОССИЙСКАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «ТЕХНОЛОГИИ PR И РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ» - Политехническая, 29, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 25 Nov 202025 Nov 2020
Conference number: 15
http://prconf.spbstu.ru/

Conference

ConferenceXV ЮБИЛЕЙНАЯ ВСЕРОССИЙСКАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «ТЕХНОЛОГИИ PR И РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ»
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period25/11/2025/11/20
Internet address

    Research areas

  • PROMOTION, COMMUNICATION TECHNOLOGIES, SOCIAL NETWORKS, TOURISM, DIGITAL TECHNOLOGY, PERSONALITY

ID: 71079919