Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research
FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. / Альфутина, Ольга Юрьевна; Ольнева, Нина Олеговна.
PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой. Санкт-Петербург : Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна, 2023. p. 73-80.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research
}
TY - GEN
T1 - FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN
AU - Альфутина, Ольга Юрьевна
AU - Ольнева, Нина Олеговна
PY - 2023/8/1
Y1 - 2023/8/1
M3 - Conference contribution
SN - 978-5-91646-360-6
SP - 73
EP - 80
BT - PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES”
PB - Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна
CY - Санкт-Петербург
ER -
ID: 108594569