Standard

FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. / Альфутина, Ольга Юрьевна; Ольнева, Нина Олеговна.

PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой. Санкт-Петербург : Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна, 2023. p. 73-80.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

Harvard

Альфутина, ОЮ & Ольнева, НО 2023, FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. in PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой. Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна, Санкт-Петербург, pp. 73-80.

APA

Альфутина, О. Ю., & Ольнева, Н. О. (2023). FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. In PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой (pp. 73-80). Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна.

Vancouver

Альфутина ОЮ, Ольнева НО. FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. In PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой. Санкт-Петербург: Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна. 2023. p. 73-80

Author

Альфутина, Ольга Юрьевна ; Ольнева, Нина Олеговна. / FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN. PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES” : Под общей редакцией заведующей кафедрой иностранных языков, кандидата филологических наук, доцента В.В. Кирилловой. Санкт-Петербург : Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна, 2023. pp. 73-80

BibTeX

@inproceedings{3a7c5c079a304e879709f20bc9741ab9,
title = "FEMVERTIZING AS THE BRANDS{\textquoteright} GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN",
author = "Альфутина, {Ольга Юрьевна} and Ольнева, {Нина Олеговна}",
year = "2023",
month = aug,
day = "1",
language = "English",
isbn = "978-5-91646-360-6",
pages = "73--80",
booktitle = "PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES”",
publisher = "Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна",
address = "Russian Federation",

}

RIS

TY - GEN

T1 - FEMVERTIZING AS THE BRANDS’ GENDER POLICY ON THE EXAMPLE OF NIKE ADVERTISING CAMPAIGN

AU - Альфутина, Ольга Юрьевна

AU - Ольнева, Нина Олеговна

PY - 2023/8/1

Y1 - 2023/8/1

M3 - Conference contribution

SN - 978-5-91646-360-6

SP - 73

EP - 80

BT - PROCEEDINGS of the XVI International Scientific and Practical Conference in English “DIALOGUE OF CULTURES”

PB - Издательство Санкт-Петербургского государственного университета технологии и дизайна

CY - Санкт-Петербург

ER -

ID: 108594569