Standard

Creative technologies in corporative communication. / Каверина, Елена Анатольевна.

In: ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ, Vol. 3, No. 2, 2010, p. 187-193.

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Harvard

Каверина, ЕА 2010, 'Creative technologies in corporative communication', ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ, vol. 3, no. 2, pp. 187-193. <http://elibrary.ru/item.asp?id=13084866>

APA

Каверина, Е. А. (2010). Creative technologies in corporative communication. ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ, 3(2), 187-193. http://elibrary.ru/item.asp?id=13084866

Vancouver

Каверина ЕА. Creative technologies in corporative communication. ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ. 2010;3(2):187-193.

Author

Каверина, Елена Анатольевна. / Creative technologies in corporative communication. In: ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ. 2010 ; Vol. 3, No. 2. pp. 187-193.

BibTeX

@article{0fded55acecb4e7ea398574878743ded,
title = "Creative technologies in corporative communication",
abstract = "The material presented in the article reveals essential issues of practical culture science. The article is devoted to studying the phenomenon of creativity and creative process in corporate communications. Aesthetical and ethical aspects of creativity used in the process of generating ideas for advertisement and public relations are being analyzed in the article. The article presents some techniques of coming up with creative ideas for special events and proposes methods, which increase effectiveness of communicative activities.",
keywords = "Креатив, Корпоративные коммуникации, Специальные события, Реклама, Связи с общественностью, Коммуникационные технологии, Коммуникационная деятельность, Символический капитал",
author = "Каверина, {Елена Анатольевна}",
year = "2010",
language = "русский",
volume = "3",
pages = "187--193",
journal = "ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ",
issn = "1997-1370",
publisher = "Сибирский федеральный университет",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Creative technologies in corporative communication

AU - Каверина, Елена Анатольевна

PY - 2010

Y1 - 2010

N2 - The material presented in the article reveals essential issues of practical culture science. The article is devoted to studying the phenomenon of creativity and creative process in corporate communications. Aesthetical and ethical aspects of creativity used in the process of generating ideas for advertisement and public relations are being analyzed in the article. The article presents some techniques of coming up with creative ideas for special events and proposes methods, which increase effectiveness of communicative activities.

AB - The material presented in the article reveals essential issues of practical culture science. The article is devoted to studying the phenomenon of creativity and creative process in corporate communications. Aesthetical and ethical aspects of creativity used in the process of generating ideas for advertisement and public relations are being analyzed in the article. The article presents some techniques of coming up with creative ideas for special events and proposes methods, which increase effectiveness of communicative activities.

KW - Креатив

KW - Корпоративные коммуникации

KW - Специальные события

KW - Реклама

KW - Связи с общественностью

KW - Коммуникационные технологии

KW - Коммуникационная деятельность

KW - Символический капитал

UR - https://elibrary.ru/item.asp?id=13084866

M3 - статья

VL - 3

SP - 187

EP - 193

JO - ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ

JF - ЖУРНАЛ СИБИРСКОГО ФЕДЕРАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ

SN - 1997-1370

IS - 2

ER -

ID: 5294626