Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research › peer-review
Advertising as a means of creating a country's image on the example of foreign advertising in the USSR. / Илива, Мария Николаевна.
LinguaNet : : сборник материалов II Всероссийской молодёжной научнопрактической конференции с международным участием “LinguaNet” . Севастопольский государственный университет, 2020. p. 107-112.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research › peer-review
}
TY - GEN
T1 - Advertising as a means of creating a country's image on the example of foreign advertising in the USSR
AU - Илива, Мария Николаевна
PY - 2020/10/22
Y1 - 2020/10/22
UR - https://www.elibrary.ru/item.asp?id=45751245
M3 - статья в сборнике материалов конференции
SP - 107
EP - 112
BT - LinguaNet :
PB - Севастопольский государственный университет
T2 - III Всероссийская молодёжная научно-практическая конференция с международным участием "LinguaNet"<br/>
Y2 - 26 November 2021 through 27 November 2021
ER -
ID: 85295312