Translated title of the contributionModification of the unilever brand key model with the peculiarities of consumer behavior in the digital environment
Original languageRussian
Title of host publicationВторая международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Subtitle of host publicationСборник тезисов выступлений, 21–22 марта 2019 года, Санкт-Петербург
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages174-176
Number of pages3
StatePublished - 2019
EventII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике» - Экономический факультет СПбГУ, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 21 Mar 201922 Mar 2019
http://www.econ.spbu.ru/ru/news-events/news/zhit-v-epohu-cifrovyh-peremen-eto-preimushchestvo-ili-risk-dlya-sociuma
https://events.spbu.ru/events/digitaleconomy-2019

Conference

ConferenceII Международная конференция «Управление бизнесом в цифровой экономике»
Abbreviated titleУБЦЭ
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period21/03/1922/03/19
Internet address

    Research areas

  • brand, brand platform, consumer insight

ID: 43641579