The paper attempts to create a communication model of the territorial positioning of the Chinese brand as a
geopolitical leader in promoting the concept of “One Belt, One Road”.
Translated title of the contributionCOMMUNICATION MODEL OF POSITIONING OF CHINA AS GEOPOLITICAL LEADER OF THE CONCEPT “ONE BELT, ONE ROAD”
Original languageRussian
Title of host publicationМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Subtitle of host publicationМатериалы международного форума. 18-19 апреля 2019. В 2 т.
EditorsВ.В. Васильева
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages68-70
Volume1
StatePublished - 7 Apr 2019
EventМедиа в современном мире: 58-е Петербургские чтения - СПбГУ, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 16 Apr 201919 Apr 2019
Conference number: 58
https://smif.spbu.ru/
http://smif.spbu.ru/index.php/o-forume/programmnyj-komitet
http://smif.spbu.ru

Conference

ConferenceМедиа в современном мире
Abbreviated titleМедиа в современном мире.
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period16/04/1919/04/19
Internet address

    Research areas

  • geo-branding, geopolitical positioning, communication, cross-border interaction, China

ID: 53800598