Documents

The article represents a complex research on the phenomenon of
engagement that requires a special metric to measure in order to assess the
effectiveness of a company’s communication in social networks and identify
possible tools to increase it.
Translated title of the contributionCommunication tools for engaging the audience in the communities of the social network VKontakte
Original languageRussian
Title of host publicationСовременная медиасреда: традиции, актуальные практики и тенденции. Взгляд молодых исследователей
Subtitle of host publicationмежвуз. сб. науч. работ студентов, магистрантов и аспирантов. Вып. 21
EditorsАлександр Малышев
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages273-281
ISBN (Electronic)978-5-00110-213-7
StatePublished - 2021
Event20-я международная конференция студентов, магистрантов и аспирантов "Медиа в современном мире. Молодые исследователи" - Санкт-Петербургский государственный университет, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 11 Mar 202112 Mar 2021
https://jf.spbu.ru/upload/files/file_1618331353_4709.pdf

Conference

Conference20-я международная конференция студентов, магистрантов и аспирантов "Медиа в современном мире. Молодые исследователи"
Abbreviated titleМедиа в современном мире. Молодые исследователи
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period11/03/2112/03/21
Internet address

    Research areas

  • engagement, engagement rate, SMM

ID: 84602304