Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования. / Казакова, Е.И.
In: НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ, No. 2, 2013, p. 37-50.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
}
TY - JOUR
T1 - Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования.
AU - Казакова, Е.И.
PY - 2013
Y1 - 2013
N2 - The article deals with the problem of non-traditional approach in designing modern educational institutions' programs of development. The author proves the feasibility of using the method of creating an “orientational field” of school development, also builds up a system of development criteria and determines ways of a school condition diagnosis.
AB - The article deals with the problem of non-traditional approach in designing modern educational institutions' programs of development. The author proves the feasibility of using the method of creating an “orientational field” of school development, also builds up a system of development criteria and determines ways of a school condition diagnosis.
KW - кафедра непрерывного филологического образования и образовательного менеджмента
KW - Проектирование, ориентационное поле, развитие школы, критерии развития
M3 - статья
SP - 37
EP - 50
JO - НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ
JF - НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ
SN - 2072-2516
IS - 2
ER -
ID: 5625839