Standard

Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования. / Казакова, Е.И.

In: НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ, No. 2, 2013, p. 37-50.

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Harvard

Казакова, ЕИ 2013, 'Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования.', НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ, no. 2, pp. 37-50. <http://www.mpsu.ru/mag_novoe_content>

APA

Vancouver

Казакова ЕИ. Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования. НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ. 2013;(2):37-50.

Author

Казакова, Е.И. / Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования. In: НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ. 2013 ; No. 2. pp. 37-50.

BibTeX

@article{14f046725b1b494fb23f803c4acb2151,
title = "Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования.",
abstract = "The article deals with the problem of non-traditional approach in designing modern educational institutions' programs of development. The author proves the feasibility of using the method of creating an “orientational field” of school development, also builds up a system of development criteria and determines ways of a school condition diagnosis.",
keywords = "кафедра непрерывного филологического образования и образовательного менеджмента, Проектирование, ориентационное поле, развитие школы, критерии развития",
author = "Е.И. Казакова",
year = "2013",
language = "не определен",
pages = "37--50",
journal = "НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ",
issn = "2072-2516",
publisher = "Московский психолого-социальный университет",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Развивающий потенциал школы: опыты нелинейного проектирования.

AU - Казакова, Е.И.

PY - 2013

Y1 - 2013

N2 - The article deals with the problem of non-traditional approach in designing modern educational institutions' programs of development. The author proves the feasibility of using the method of creating an “orientational field” of school development, also builds up a system of development criteria and determines ways of a school condition diagnosis.

AB - The article deals with the problem of non-traditional approach in designing modern educational institutions' programs of development. The author proves the feasibility of using the method of creating an “orientational field” of school development, also builds up a system of development criteria and determines ways of a school condition diagnosis.

KW - кафедра непрерывного филологического образования и образовательного менеджмента

KW - Проектирование, ориентационное поле, развитие школы, критерии развития

M3 - статья

SP - 37

EP - 50

JO - НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ

JF - НОВОЕ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ

SN - 2072-2516

IS - 2

ER -

ID: 5625839