Documents

The goal is to identify the attractiveness factors of Crimea both for large investors, foreign tourists, and Russian citizens and to identify the possibilities of a large-scale project to promote the image of the new territory of the Russian Federation through local and federal media.
Translated title of the contributionMedia strategies for promoting the Republic of Crimea
Original languageRussian
Title of host publicationБрендинг как коммуникационная технология XXI века
Subtitle of host publicationМатериалы VI международной научно-практической конференции 27-28 февраля. 23-24 апреля 2020. Часть 1
EditorsАлексей Дмитриевич Кривоносов
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages121-123
ISBN (Print)978-5-7310-4833-0
StatePublished - 26 Feb 2020
EventVI Международная научно-практическая конференция «Брендинг как коммуникативная технология XXI века»
- Санкт-петербург, Russian Federation
Duration: 27 Feb 202028 Feb 2020
https://unecon.ru/info/vi-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferenciya-brending-kak-kommunikativnaya

Conference

ConferenceVI Международная научно-практическая конференция «Брендинг как коммуникативная технология XXI века»
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-петербург
Period27/02/2028/02/20
Internet address

    Scopus subject areas

  • Arts and Humanities(all)

    Research areas

  • BRAND, ATTRACTIVENESS, REPUBLIC OF CRIMEA

ID: 51940255