• ???ru_RU???
Logo Title
Search
  • Front page
  • Research output
  • Persons
  • Organizational units
  • Projects
  • Activities
  • Data sets
  • Press/Media
  • About
Алиса Алексеевна Вильмс
Алиса Алексеевна Вильмс

Вильмс, Алиса Алексеевна

  • CB.5068.2022 Economics
  • Overview
  • Research output
  • Activities

Research output

  1. Искусственный интеллект как современный инструмент маркетингового исследования: преимущества и недостатки

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › peer-review

  2. Налоговые меры по стимулированию инвестиций в научные исследования и разработки в России

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › peer-review

View all (2) »

Activities

  1. Искусственный интеллект как современный инструмент маркетингового исследования: преимущества и недостатки

    Activity: Conference talk types › poster

View all (1) »

ID: 97884740

SPbU Researchers Portal
Pure is an Elsevier product
This information resource may contain archival materials mentioning individuals
or legal entities included in the register of foreign agents by the Ministry of Justice
of the Russian Federation.
Log in to Pure