1. 2022
  2. Using pairwise comparisons to determine consumer preferences in hotel selection

    Кривулин, Н. К., Приньков, А. С. & Гладких, И. В., 25 Feb 2022, In: Mathematics. 10, 5, p. 1-25 25 p., 730.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. ИНБРЕНДИНГ: ВОПРОСЫ ГЕНЕЗИСА, КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИИ, КОДИФИКАЦИИ И ЦЕЛЕЙ

    Черенков, В. И., Старов, С. А., Таничев, А. & Гладких, И. В., 2022, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 3, p. 174-187

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. 2021
  5. Using tropical algebra for evaluating consumer preferences for hotels in marketing research

    Кривулин, Н. К., Приньков, А. С. & Гладких, И. В., 2021, International Conference Polynomial Computer Algebra ‘2021 (PCA 2021): St. Petersburg, April 19-24, 2021, Euler International Mathematical Institute. St. Petersburg, p. 146-149

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  6. Исследование приобретения СТМ «ВкусВилл» признаков бренда устойчивости

    Старов, С. А., Черенков, В. И., Гладких, И. В., Кирюков, С. И. & Назаренко, Е. А., 2021, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 04(146), p. 264-282 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2020
  8. Sustainability trends and consumer perceived risks towards private labels

    Cherenkov, V., Sheresheva, M., Starov, S., Gladkikh, I., Tanichev, A., Berezka, S., Savelev, I. & Yussuf, A., Sep 2020, In: Entrepreneurship and Sustainability Issues. 8, 1, p. 347-362 16 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. BRAND IMITATION IN THE MODERN SIMULACRUM MARKET VERSUS MARKETING ETHICS.

    Черенков, В. И., Старов, С. А. & Гладких, И. В., 2020, In: Вестник Санкт-Петербургского университета. Менеджмент. 19, 2, p. 203-226

    Research output: Contribution to journalArticle

  10. Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework

    Благов, Е. Ю., Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В. & Кирюков, С. И., 2020, Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 220-224 ( ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  11. Собственная торговая марка как бренд

    Старов, С. А., Черенков, В. И., Гладких, И. В. & Кирюков, С. И., 2020, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 2, p. 104-118 15 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  12. 2019
  13. Исследование бренд-ассоциаций для построения стратегических карт бренда

    Старов, С. А., Гладких, И. В. & Муравский, Д. В., 2019, In: МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 2 (136), p. 116-130 15 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 Next

ID: 199876